torsdag 21. juli 2011

Quilting in the Rain, litt inspirasjon i sommarregnet!

Korleis går det med hobbyen i sommar? Det manglar i alle høve ikkje på godt sy-ver! Sjølv er eg inne og surfar på nettet (surfing høyrer vel sommaren til...), og ein av dei bloggane eg ofte ser innom, er Madame Samm. Ho inviterer andre bloggarar til å vise lure ting på hennar blogg. Eg har heldigvis ikkje fått nokon forespørsel i så måte (!), men eg gledar meg over andre sine innlegg.


I dag er det ein bloggar frå Seattle som har innlegg, og eg likte godt tittelen på bloggen: Quilting in the Rain.
Her er utruleg mange fine "tutorials" - måtar å gjere ting på.

Gå inn på denne filmen på YouTube, kvifor ikkje bruke veggen i staden for golvet når ein skal montere ein kvilt? Mykje betre for ryggen! Eg tykkjer dette er genialt. Ver tolmodig om filmen stoppar av og til, prøv igjen.
Ha ein fin ferie framleis!
Helsing Elin.

1 kommentar:

  1. Hei,
    Ser dere har en flott hjemmeside.

    Vi vil bli veldig glade her på Ringerike Quilteklubb om dere vil Linke oss :o)

    http://ringerikequilteklubb.blogspot.com/

    På forhånd takk.

    Med vennlig hilsen
    Lena Karen

    SvarSlett