torsdag 8. september 2011

Buggy Barn og Nordisk Quiltetreff

Heisann! Inspirert av Låvemessa på Eid, her er bilete frå ei Låvemesse frå USA, det er sjølvaste Buggy Barn-damene som har utstilling, etter som eg forstår. Gå til Wendy frå Canada sin flotte blogg, og les og nyt bileta, der er mange kjekke innlegg. Trur det kan vere lurt å tenke BB-kurs neste haust, ja!

 Denne hestekvilten hadde passa som hand i hanske i vår familie, i alle fall..... Prøv å klikke i bileta og sjå om dei vert større.
Elles må eg takke styret i GLQ for ein kjekk første kveld i haustsesongen! Eg tykkjer de er kjempeflinke, og har mange gode idear framover. Eg var no kjapp og melde meg på alt som var av kurs og turar... håpar der blir god respons på dei gode initiativa.

Nokre av oss hadde fått quilteforbundet sitt medlemsblad i går, der hovudtema var Nordisk Quiltetreff i Ålborg i Danmark 18. - 20. mai neste år. Er du medlem av quilteforbundet? Ja, då har du sjansen til å melde deg på dette treffet. Det kunne vore artig å vite kven som kunne tenke seg det, så kunne ein sikte seg inn på same hotell, om ikkje anna!
Ha ei fin helg!
Helsing Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar